چه گوشواره‌ای برای موی بلند و کوتاه مناسب است!

   

 

  

 

 انتخاب زیورآلات مناسب، به اندازه انتخاب لباس مناسب در زیباتر دیده شدن شما اهمیت بسیاری دارد. شاید انتخاب یک گوشواره از میان چندین گوشواره‌ای که در مغازه‌ها وجود دارد، کار دشواری باشد. اما با توجه به نکات ذکر شده در این مطلب، می‌توانید گوشواره‌ی مناسب خود را راحت‌تر انتخاب کنید. انتخاب گوشواره مناسب از اهمیت بالایی برخوردار هستند و توجه دیگران را به صورت و موی شما جلب می‌کند.

به میزان بلندی موی خودتان دقت کنید!

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب گوشواره‌ی مناسب شما، اندازه موی شماست. قد موها تعیین کننده این است که شما چه مدل گوشواره‌ای را برای خود خریداری کنید. همان طور که گفته می‌شود که موهای بلوند گزینه‌های متنوع‌تری برای ست کردن زیورآلات و جواهرات در اختیار دارند، کسانی که موی کوتاه دارند می‌توانند از گوشواره‌های متنوع‌تری استفاده کنند و حق انتخاب بیشتری دارند.

انتخاب گوشواره مناسب برای موهای کوتاه

مدل موی کوتاه و انتخاب گوشواره

مدل موی کوتاه و انتخاب گوشواره

افرادی که موهای کوتاه دارند لاله‌ی گوششان کاملا دیده می‌شود.به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از تمامی انواع گوشواره استفاده کنید.
مدل موی کوتاه کمک می‌کند تا هر تیپ و مدل گوشواره‌ای از بلند، آویز یا منگوله‌دار گرفته تا حلقه‌ی ریز و میخی در گوش‌ها بسیار زیبا دیده شوند. گوشواره های آویز که از چند رشته فلز بلند تشکیل شده اند هم برای موهای کوتاه مناسب هستند.

موهای بلند و گوشواره مناسب آن

انتخاب گوشواره مناسب موهای بلند

انتخاب گوشواره مناسب موهای بلند

موهای بلند، گوش شما را می‌پوشانند و گوشواره‌های میخی و توپی را مخفی می‌کنند. از اینرو اگر موهای شما بلند است، از گوشواره‌های بزرگ‌تر و بلندتر استفاده کنید.
البته می‌توانید در شرایط خاص، موهای خود را بالا بزنید و جمع کنید تا در انتخاب گوشواره‌ی دلخواه خود آزادی بیشتری داشته باشید.

گوشواره‌های حلقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

 ست کردن این گوشواره ها با لباس و مدل مو کار بسیار مشکلی به نظر می‌رسد. گوشواره‌های حلقه‌ای یا هوپ، دارای انحنا هستند و توجه دیگران را به گوش‌های شما جلب می‌کنند و برای برخی صورت‌ها مناسب است. برای ایجاد تعادل در صورت‌های کشیده و موهای بلند، از گوشواره‌های حلقه‌ای استفاده کنید. اما گوشواره‌های حلقه‌ای، صورت گرد را گردتر نشان می‌دهند. از اینرو توصیه میکنم از گوشواره‌های حلقه‌ای برای صورت های گرد استفاده نکنید.